vem är du?

Good morgon! Jag är lite nyfiken, vem är denna enda person som besöker mig vareviga dag?:) Även när jag inte skrivit något på flera dagar så är någon inne och kikar! Vore kul att veta vem=) Har ju typ inga läsare, hahaha, så de få jag har vet jag vilka det är, men just denna vet jag icke! Så tell me:D Hhaa:)

Morgonen började på bästa tänkbara sätt. Var in på Lindas blogg ( småstadsprinsessan, länk finns till höger! Kan ju inte detta med å länka här... ) och såg att hon lagt ut en tävling på den nya paletten!!! Jag är ju helt galen i paletter så jag sken upp som en sol å är självklart med å tävlar=) Har ju den allra första 120-paletten, men skulle mer än gärna ha de två nya!
Dessvärre hade jag ingen tur när hon lottade ut den förra paletten, men nu hoppas jag att jag vinner!!:)

Skulle egentligen  varit ledig idag och velat åka till Göteborg, men så blev inte fallet. Ska jobba 11-19 idag i stället! Helt okej:) Har ju velat jobba denna veckan eftersom det är lov, men tråkigt nog fanns inga tider... Så igår, idag och söndag blir det! Bättre än inget:)

Nu ska jag kolla på halv 8 hos mig från igår, och käka frukost! Magen kurrar som en galning:D haha!

Trevligt helg på er!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0