helg och jobb!

God möra. Lördag idag. Inget å göra. Jobba ikväll. Najs. Höhö.

Hade såå gärna velat färga håret igår, men blev icke så.. får bli på freda! Om mirre vill hjälpa mig;) Denna gången kanske de kan bli som ja vill då? Med utväxt bort + nyansering på LÄNGDERNA. Det var min önskan sist gång, men den uppfylldes inte. Blev ju som ja skrev då jättedåligt, men nu hoppas ja de blir bra! Vet exakt vilken nyansering å så också så atte:) Blir nog tjusigt.

Som sagt, jobb idag. 18-00.30. Skulle egentligen jobbat nu. 10-15.30, men Malin fråga om vi kunde byta tid, så ja gick med på det! Kan va gött å jobba kväll, inte så mö folk då:) Eller så blir det jävligt mycket folk, eftersom de är lördag.. Vi får väl se! De två sista timmarna är vi bara 2 som jobbar, så hoppas det blir lugnt! Inte kul å springa som satan för å hinna med både kassa och dt!:) Men idag är ja faktiskt sugen på jobb, så de känns bra=)

Nu ska ja käka frukost i alla fall, så vi höres!;)

// Marie.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej är allt bra idag??:)



Just nu har jag en tävling där du kan bli veckans blogg vilket innebär att JAG kommer intervjua dig, publicera detta i ett inlägg på min blogg där jag även länkar till din blogg!

låter det intressant?:)

Kika då här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/veckans-bloggintervju.html#comment

2011-05-11 @ 14:38:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0