helgen

Trött ja blir.. Har hänt något med firefox så man kan inte skriva symboler eller å ä och ö.... SKITSTÖRANDE. Så någon som vet vad jag råkat trycka på? väldigt tacksam för svar! Sitter just nu å skriver från internet explorer i stället.. snark!

Började i alla fall 12.20 idag, inga fel kan jag säga! Skönt med lite sovmöra! Hade bara teori idag där vi va uppdelade i två lag och körde färgteoritävling! Mitt lag hade vunnit om de bara lyssnat på mig. De va en fråga jag kunde men som ingen annan kunde, men de lyssnar ju inte när man säger något. Som vanligt. Så är det varenda gång! Så det är lika bra å hålla käften:) Så får man te svar med " du får ju säga högre då", men HAHA. sa det ganska högt men. Skrek det till å med te läraren, men icke. Spelar ingen roll hur högt man säger, för de egoistiska jävlarna snackar bara ihop sig med varann ändå och skiter i de andra... som ALLTID. Så trött på det.. Så var det inte ens på högstadiet, haha. Lite kul ändå.

Nä nu ska ja fortsätta se BB. Hejs

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0