jobb!

Good möra. Här sitter ja å har precis åte lite frukost. Ska strax dra mig! Yasar ringde igår å fråga om ja kunde jobba, vilket ja inte kunde... Självklart,dom ringer altid när ja INTE kan. Illa. Men ja sa att ja ville jobba idag! Så fick en tid, 4 timmar. Helt okej! Alltid något ju :) Såå om en halvtimme ungefär ska ja dra mig mot donken, höhö. Undrar va de blir idag? kassan? troligtvis.Kanske dt:n. Eller kanske får börja i köket idag? Hmm, vi får väl se!! Blir att bra hur som helst. Men som ja sagt innan, 4timmarspass är ovärt. De förstör ändå hela dagen. Men men ,glad ja får jobba i alla fall! Maj ser ju ut å bli en förjävlig månad med arbete... Usch, inga pengar alls typ:( Men men!

Imöra ska ja tebaka te skolan igen efter en veckas lov! Men jag ser INTE fram emot onsdag, usch. Men skönt att veta att jag troligtvis bara är där en eller två gånger till, sen drar ja mig därifrån:D SÅ JÄVLA GÖTT. Ni anar inte. Hihi.


Nä, nu ska ja borsta gaddarna å sen se lite på 24/7! Haha, kul liv. Ha en bra dag!!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0