komplimanger om mitt smink!

Va störande det är när man läser bloggar å så så ser man att någon tipsar om en produkt eller piller eller vad det nu kan vara, som är till för att stärka håret m.m., att "ja märkte skillnad redan efter 10 dagar! mitt hår blev sååå mycket starkare och glansigare!".  S T Ö R A N D E. Man KAN INTE märka skillnad efter så kort tid, eftersom håret du redan har omöjligt kan påverkas av det piller du började äta för en vecka sen. Det är det som växer ut EFTER du börjat med pillren som påverkas. Sådeså. Ge fan i å försöka lura andra om detta;)


I alla fall så har ja jobbat idag, 5 timmar. Är så jävla trött nu och vill bara sova...
Igår när ja jobba fick ja höra;
" gud vilka fina ögonskuggor du har! jättefint! men du har väl inte gjort det själv va?"
Jo det har jag:) svarade jag.
" har du?:O gud va duktig du är! Skitsnyggt, verkligen!"

Haha, så söt:) Kul när man får höra sånt^^ och idag var det 2 st som kommenterade dagens sminkning att det var så fint! Jättekul:D Kanske ska börja anstränga mig mer med sminket när ja jobbar ändå;) brukar ju annars bara va lätt sminkad när ja jobbar, men kanske ska slå på stort i fortsättningen med;) alltid kul med komplimanger ju :) hehe!

Nä, nu ska ja nog sova. Eller kolla heja björn. Eller BB live. får se! Ha de;)

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0