modell och tävling

Jag vet inte vad som hänt men här är det allt jävligt dött va? Hmm.. Kom ialla fall precis hem nu! Har haft mamma som modell idag i skolan, folieslingor:) Passade även på att klippa henne! Vart ny frisyr å allt, hehe. Sen mötte hon upp syrran på stan å luncha å så å när ja slutat åkte ja ner å mötte upp dom. Så fått skjuts hem å allt! Inga fel de inte=) Nu sitter ja här å tänkte kolla söndagens+måndagens big brother, men det är något fel på tv:n... inte kul, vet inte riktigt vad jag ska göra! "kontr. signalkabel."  står det.. vad menas?


Såg att Linda ( småtadsprinsessan, länk till höger!) hade lagt upp en kul tävling i sin blogg:) Man tävlar om valfri palett och det man ska göra är att berätta vem man är, som läser hennes blogg=) Så det har jag precis gjort! Dock så kom jag på nu när jag skriver detta, att jag glömde skriva VILKEN palett ja ville ha! hahaha, så dumt det kan bli:) Fick kika in och lägga en till kommentar och hoppas det blir bra ändå^^ haha:) Vore kul om jag vann denna, behöver verkligen muntras upp just nu känner jag! Hoppas hoppas:)

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0