vad har hänt?

Jisses vad här va tomt! Har väl helt enkelt inte fått för mig något att skriva. Men kan väl sammanfatta senaste tiden punktvis då! Vad som hänt å så, sen sist.

*Har haft dansuppvisning!

* Har varit i Storfors hos syster å gratulerat henne.

* Haft två teoretiska prov i skolan! Samma vecka till å med. Förra veckan. Naturkunskap och färg-och stilanalys! Gick bra på båda.

* Bror min har fyllt år. Dock kunde jag inte följa med ner till Göteborg i fredas, eftersom jag skulle till Stockholm..

* Så passande nog efter det; varit i Stockholm. 30års-fest. Ingen höjdare direkt! Kände inte en jävel (typ) och det var kallt som attan! Men ändå ganska trevligt. Kul att komma iväg ialla fall!

* Permanentade min bror idag! Gick görbra, han blev nöjd, jag blev nöjd, lärarna blev nöjda! Så alla rätt kan man väl säga?:)


Ja, det var väl inte så mycket ändå? Tänkte att det var mer som hänt! Är väl i och för sig det också, bara att jag inte kommer ihåg... Lite dumt, men men. Ingen bryr väl sig ändå:)

Idag var i alla fall sista skoldagen denna terminen! Imorgon är det nobelfestivalen och sen ska jag inte till skolan förrän på tisdag, och då blire städning+fika!:) Och efter det blire enbart avslutningen på fredagen. Så INTE MYCKET KVAR. Underbart. Så skönt! Sommarlovet är nära=)

Nu ska jag kolla på How i met your mother! Himlans trevligt. Kanske göra lite mannagrynsgröt med? mm, tror det!:)

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0